שאלות ותשובות

איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד שמאל). להזין את פרטי פרופיל משתמש – מייל וסיסמה – ומשם כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים בהם חשקה נפשך. יש לבחור אץ הפריט והגודל הרצוי וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח (שליח עד הבית בתשלום, דואר רשום בחינם בהזמנה מעל 150 ש״ח, או איסוף עצמי) ושיטת תשלום – וזהו זה. החבילה בדרך – אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת בפרטי ההרשמה לאתר מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו.

למה לקנות באתר ולא בחנות - מה היתרון?

רכישה באינטרנט הופכת את החיים שלך ליותר קלים, בין אם זו מתנה או מוצר עבורך, לא צריך לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, לחפש חניה ולהשקיע מאמצים.

את הרכישה עושים מהמחשב שלך או אפילו מהטלפון הסלולרי שלך – מכל מקום, בכל שעה, מתי שנוח לך. מאחר ואנו עוסקים בתחום שנים רבות, אנו מביאים רק את המוצרים הטובים ביותר!

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי והיכן היא עומדת?

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב ״ההזמנות שלי״.

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 20:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00. בטלפון 050-7767678. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@dayans.co.il ונטפל בנושא.