עשר שאלות עם לבנת קופיט

מראיינת: קרין לאופר דיין- קרינה

מי זאת לבנת קופיט? בכמה משפטים

אני אוהבת את השאלה הזו, כי זו שאלה שתמיד גורמת לך שנייה לעצור ולחזור למהות, אז זו הרפלקציה שלי:

חולמת- אז בראש ובראשונה אני חולמת, מגיל מאוד צעיר תמיד הייתי מדמיינת… מדמיינת את עצמי כמו שהייתי רוצה לראות את עצמי, חולמת חלומות גדולים וממש מאמינה בהם.

יזמית- מאמינה שאין שום דבר שהוא בלתי אפשרי, גם אם צריך להפוך את העולם ובחזרה ואני פועלת בנחישות להשיג את המטרה.

דואלית בין נפש רוחנית שעפה תמיד גבוה ביצירה ובאמונה ובין כאן ועכשיו עם הרבה מאוד שרירים עסקיים.

בן אדם שאוהב את הבריות ומאמין תמיד בטוב.

כמנהלת בכירה במייקרוסופט איך התחלת לעצב תכשיטים? הרי אלו שני עולמות נפרדים ושונים

התחלתי את קריירת ההייטק שלי מיד אחרי הצבא (וממש במקרה) כחיילת משוחררת שבאה להיות מזכירת מנכ"ל באחת מחברת הייטק, אחרי פחות משנה, הבנתי את הסביבה החדשה והחלטתי שאני רוצה להתפתח בה. עברתי לתפקיד פיתוח (כן, לא להאמין אבל פעם הייתי מפתחת קוד) ואז לתפקידי ניהול בעולם ההייטק, אבל היה לי ברור שיש בי חלק לא ממומש שהוא התשוקה ליצור/ לעצב, כשרומי בתי הבכורה נולדה (18) החלטתי שאני רוצה לעשות משהו עם הידיים, התחלתי לצייר, ציורים שהפכו לציורי תכשיטים, התחלתי לחרוז חרוזים ובעזרת חמי שהוא אומן, גילית את נפלאות הצורפות ואת הכוח שיש בלחלום משהו ולהפוך אותו למציאות. במקביל התחלתי למכור את התכשיטים בין חברות ודי מהר הבנתי שיש משהו ממגנט ומיוחד בתכשיטים שיצרתי (עד היום יש לי לקוחות שמכירות אותי עוד מאז), יצירת התכשיטים זה משהו שתמיד חי לצד הקריירה שלי. לפני 8 שנים החלטתי למתג את התחביב הזה ואז נולד "לה לונה".

יש במיקרוסופט DNA מאוד מיוחד שגורם לך להיות מי שאתה ומאמין שבזה אתה תביא את הכי טוב שלך גם בעשייה במיקרוסופט. אני זוכרת שבשבוע הראשון שהגעתי למיקרוסופט, המנכ"לית צעקה לי במסדרון…." ליבנת, תראי, אני עונדת את העגילים שלך, הזמנתי באתר!"

אני יודעת שזה לא מובן מאליו ואני מוקירה על זה תודה כל יום.

הדואליות הזו עובדת בזכות עבודה מאוד קשה ואהבת העשייה. אני עובדת סביב השעון, העבודה במיקרוסופט יכולה להיות מאוד תובענית והיא דורשת דיוק ובגרות כדי להוביל, לייצר אימפקט ולא להתפזר. בסוף עם כל ההכלה, צריך להביא תוצאות ובמייקרוספט לא מסתפקים בפחות ממצוינות.

את אמא, את מנהלת בית וזוגיות מדהימה (טפו חמסה) את מחזיקה במשרה מלאה ובעלת עסק לעיצוב תכשיטים, איך זה קורה? מה סדר היום שלך? את קמה ב 4 בבוקר?

לא פשוט, אבל אפשרי!

היום שלי מתחיל מוקדם ומסתיים מאוחר, אני משתדלת בכל סוף יום (בד"כ בשעות המאוחרות של הלילה) לתכנן את היום שלמחרת, להתעורר בבוקר ולדעת מה יש לי על סדר היום, מה הדברים הדחופים, מה הדברים שחייבים להסתיים היום ואיך בתוך זה משתלב המשימות השוטפות של הבית והבנות.

אני מתעוררת באזור השעה 6, ולכל המאוחר בשעה 8 כבר מתחילה את היום, אני לא מוותרת על קפה עדיף בבית קפה גם אם זה לעשרים דקות ומשתדלת לעשות ספורט פעמייםשלוש בשבוע ואז נכנסת לסדר יום אינטנסיבי.

מאחר ואני מנהלת בתפקיד גלובלי, הצוות שלי נמצא במדינות שונות במזרח התיכון ובאפריקה והפגישות הן בעיקר אונליין, פרט לפגישות עם הצוות הישראלי במשרדים של מיקרוסופט בהרצליה. אבל את רוב היום שלי אני מבלה מול המסך, לפעמים גם 12 שעות ברצף.

אני כבר הבנתי שאי אפשר לנצח הכול ולכן יש לי עזרה צמודה יום יומית בבית של ניקיון ובישול כדי להוריד את מפלס הלחץ והבלאגן.

סופי שבוע מבחינתי הם ניתוק מוחלט ממיקרוסופט ומוקדשים כל כולם למשפחה ול"לה לונה".

איך הילדים מגיבים לחיים שלך? האם הם מפרגנים לך או שיש תסכול שהם רוצים אמא שיותר נוכחת בבית?

גם וגם 🙂 , לא בטוחה שאי פעם באף בחירה הורית נצליח לרצות את הילדים שלנו. אבל אני שלמה עם הבחירות שלי ואני מאמינה שאני נותנת המון כלים לבנות שלי לעתיד, ובעיקר את האמונה בעצמן, ללכת אחרי הלב שלהם, להיות חרוצות ולהאמין שהכול אפשרי.

מה הפריט של "לה לונה" שהכי נהנית לעצב?

עצרתי רגע כדי לבחור ולא הצלחתי…. באמת שהכל!

בכל יצירה יש משהו מרגש וחדש, וכל פעם שאני מעצבת משהו, אם זה תכשיט, חזייה, בגד או עכשיו סנדלים, אני מתרגשת כמו ילדה קטנה ונהנית בטירוף מהתהליך.

אפשר לראות את זה גם בקצב היצירה שלי, אני חושבת שאין שבוע שאין פריטים חדשים בסטודיו. בשנה האחרונה עיצבתי בגדים חדשים, קולקציית זהב טהור מהממת, כובעים, צעיפים, מחברות ועכשיו אני סופר מתרגשת להשיק את "LA LUNA SHOES"

עכשיו כשפתחת את הבית של "לה לונה", האם יש לך חלום חדש? או מטרה חדשה?

ברור שיש! 🙂

זה לא סוד שהרבה זמן חלמתי על הרגע הזה, חלום פרוע, מרגש ושונה, שבו אני מרחיבה את העשייה של "לה לונה" מעבר לגבולות הדמיון.

רציתי מקום שיאחד את היצירה שלנו על כל גווניה, שתהייה בו אומנות ותשוקה, שיהווה השראה בעבור אחרים.

בתוך הסטודיו החדש יש משרד של מיקרוסופט, הייתי עם הרבה ספקות האם זה יעבוד ואחרי כמעט חודש בבית החדש שלנו, אני יכולה להגיד שזה עובד מדהים. זה עוצמתי וחזק.

לא סתם קראתי לזה בית (זה לא חנות), כי רציתי מקום שיוכל לארח גם פעילות נוספות, שייצור שיח שהוא מעבר למוצרים שלנו. שיח על אמנות, על יופי, על אהבה, על יצירה, על קריירה ועל הגשמה, מקום שיפגיש יזמים ויוצרים. החלום שלי שהבית החדש שלנו יהיה משכן לכל זאת ועוד ויש לי הרבה תוכניות למימוש החזון הזה…

בתור אחת שנמצאת בפרונט של המותג שלך ומצטלמת עם הפריטים של "לה לונה", מה החלק אצלך שאת הכי אוהבת?

אני אוהבת את היכולת להעביר את התחושות שלי בצורה הכי אוטנטית שיש. אין לי בעיה לדבר מול מצלמה, אני מרגישה את הקהילה שלנו קרוב גם דרך המסך, אני אוהבת את המסך ואוהבת את המצלמה ולכן מרגישה גם בנוח להיות בפרונט, לדבר בסטורי ולהצטלם עם כל בגד או תכשיט, זה מבחינתי עוד דרך להנגיש את התשוקה היום יומית שלי ל"לה לונה".

מהי מחווה רומנטית בעיניך? ומה המחווה הכי רומנטית שעשו עבורך?

לקום מהמיטה ב 12 בלילה ולחתוך לך אבטיח, כי פשוט בא לך (ואת לא בהריון):)

אני חושבת שרומנטיקה לא צריכה לבוא לידי ביטוי במשהו בומבסטי, אלא ביום יום, בדברים הקטנים, בדאגה ובפירגון. זכיתי בבעל ושותף לחיים שהוא לא הרומנטיקן הכי גדול, אבל הוא מרגש אותי בכל יום באהבה שלו שבאה לידי ביטוי בדברים הקטנים, בלי לדבר… בדאגה, בכבוד ההדדי, בפירגון ובהכלה הענקית למי שאני.

מהו הגילטי פלז'ר שלך? בכל זאת את עובדת מסביב לשעון בטח חייבת לרדת על חפיסת שוקולד כדי להירגע רגע?

שקית גדולה של ביסלי גריל

בלוגים נוספים שתאהבו:

עשר שאלות עם קרן בר גיל

תשע שאלות עם גל דריבלט